Alla inlägg den 4 februari 2008

Av ingrid - 4 februari 2008 18:59

Vi har mycket läxor men ändå inte.

Svårt att förklara bättre än så.

En massa uppsatsen/inlämningar som

ligger och väntar plus nationella prov

imorgon och på torsdag som inte

direkt gör att man stressar ner.


Idag var det som vanligt halv-åttabussen

till skolan, jag och matilda p skippade

den första bussen för att ta den som

går direkt, men det var inget smart val.

den kom ca. 20-25 minuter försent och

vi kom försent till skolan såklart.


nu är jag lite stressad för jag glömde

både mattebok och so-bok i skolan så jag

kan inte göra varken eller fast det är

ganska kritiskt att jag får det gjort. jag är

lite nervös för uppsatsskrivningen på torsdag

för då ska man sitta tre timmar i streck och

skriva och jag har inte fått mina glasögon

så tänk om mina ögon inte orkar koncentrera

sig mer efter halva. skitjobbigt skulle det vara.


nu ska jag gå och baka en sockerkaka

istället för att sitta här med en jävla hicka

som för allt i världen inte vill ge sig. -.-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst?
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards